Ogólnopolski konkurs „Laur Klienta” organizowany jest przez Przegląd Gospodarczy Gazety Prawnej pod patronatem Instytutu Gallupa. Wyniki przeprowadzonych badań wskazują, że dachówka Braas jest najbardziej rozpoznawalną marką na rynku pokryć dachowych. Ponad połowa dachówek cementowych sprzedawanych w Polsce pochodzi z taśm produkcyjnych Braas.

- Ta nagroda jest efektem wieloletniej pracy i zaangażowania wszystkich pracowników na każdym szczeblu działalności. Dla producenta dachówki Braas priorytetową kwestią jest stały rozwój we wszystkich obszarach działania firmy. Dlatego w warunkach codziennej pracy dąży się do wprowadzania coraz to nowszych, ulepszonych produktów, optymalizacji kosztów i czasu produkcji – przy jednoczesnym unowocześnianiu technologii produkcyjnej - oraz budowania wśród pracowników na wszystkich szczeblach świadomości unikatowości wykonywanej przez nich pracy. W dobie wzmożonej konkurencji, ale i stale rosnących wymagań klientów, firma wychodzi tym wyzwaniom naprzeciw poprzez modernizację zakładów produkcyjnych oraz zastosowanie najnowszych technik z zakresu zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem – tłumaczy producent.

Braas oferuje szeroką gamę modeli dachówek oraz elementów systemowych. Dewizą firmy jest „Dach z jednej ręki” co oznacza, że klient otrzymuje nie tylko bogaty wybór dachówek, ale cały system krycia dachu. System obejmuje ponad 1 000 elementów wykończeniowych, które tworzą jedną całość, dopasowaną do siebie pod względem technologicznym i estetycznym. Elementy systemu pozwalają na realizację śmiałych rozwiązań architektonicznych, ograniczając przy tym ryzyko błędów wykonawczych i inwestor zyskuje przy tym pewność, że pokrycie będzie trwałe i odporne na szkodliwe działanie czynników atmosferycznych.