Zdobywcą Złotego Lauru Konsumenta 2008 w kategorii „Silikony i pianki” została Selena SA. Tym samym uznano spółkę za najbardziej cenioną polską markę pod kątem popularności i rozpoznawalności. Organizatorem konkursu jest Grupa Media Partner, wydawca dodatków do Rzeczpospolitej – „Rzecz o biznesie” oraz Gazety Prawnej – „Przegląd gospodarczy”.

Konkurs Laur Konsumenta to prowadzone na szeroką skalę ogólnopolskie badania satysfakcji klientów. Mają one na celu określenie poziomu popularności produktów i usług. Głównym kryterium konkursu są: znajomość marki oraz opinie klientów na jej temat. O zwycięstwie w rywalizacji decydują wyniki badań oraz suma głosów spływających do redakcji.

„Przyznanie Selenie Złotego Lauru Konsumenta jest dla nas olbrzymim wyróżnieniem. Zwycięstwo cieszy nas tym bardziej, że ta prestiżowa i zaszczytna nagroda jest wyrazem uznania konsumentów. Odzwierciedla zatem rozpoznawalność marek Seleny, w szczególności zaś kluczowej marki TYTAN PROFESSIONAL oraz zadowolenie użytkowników z naszych wyrobów. Pierwsze miejsce w rankingu potwierdza najwyższą pozycję spółki wśród producentów pian i silikonów i jest uwieńczeniem starań, aby nasze produkty spełniały wysokie oczekiwania profesjonalnych klientów.” – powiedział Przemysław Strzyż, brand manager Selena SA.

Grupa Selena oferuje szeroki wybór pian poliuretanowych marki TYTAN PROFESSIONAL, przeznaczonych do montażu okien i drzwi oraz do zastosowań specjalistycznych. Ich produkcja odbywa się zgodnie ze standardami ISO 9001, a poszczególne produkty testowane wg międzynarodowych procedur i norm (m.in.: DIN czy ASTM). Ostatnią nowością w ofercie Seleny jest piana poliuretanowa z linii Tytan O2, dostępna na rynku od lipca 2008. Tytan O2 to nowa generacja produktów bezpiecznych dla użytkownika i otoczenia, które nie emitują podczas aplikacji szkodliwych oparów MDI. Produkt dostępny jest w kraju oraz dystrybuowany przez spółki zagraniczne należące do Grupy Selena.

Uszczelniacze silikonowe oferowane przez Selenę produkowane są w nowoczesnych zakładach produkcyjnych w Polsce, Włoszech, USA i w Chinach. W portfolio Grupy znajdują się: silikony, akryle oraz liczne uszczelniacze specjalistyczne. Silikony produkowane przez Selenę wykorzystywane są do uszczelniania i spoinowania podczas prac budowlanych i wykończeniowych, a także w przemyśle, np. do produkcji okien i drzwi.

Laur Konsumenta to już kolejna w tym roku nagroda dla Seleny SA. W czerwcu Godłem „Odkrycie 2008” nagrodzony został klej do styropianu TYTAN EOS. Zalety produktów Grupy Selena doceniają także użytkownicy z innych krajów. We wrześniu 2008 piana Tytan O2 zdobyła złoty medal na targach w Bułgarii. W maju tego roku innowacyjną formułę produktu docenili także organizatorzy targów Construct Expo Ambient w Rumunii, wyróżniając linię O2 złotym medalem. Produkty Seleny spotkały się z uznaniem także w zeszłorocznej edycji bułgarskiej wystawy ITF, podczas której nagrodzono piany wysokowydajne Tytan LEXY oraz Tytan 65.

Selena SA powstała jako jedna z pierwszych spółek w Grupie Selena. Firma generuje ponad jedną trzecią obrotów Grupy i posiada 37% udziału w polskim rynku pian poliuretanowych oraz 19% udziału w rynku uszczelniaczy. Jej oferta asortymentowa obejmuje szeroką gamę artykułów chemii budowlanej: produkty do wytwarzania i montażu drzwi i okien, prac ogólnobudowlanych i wykończeniowych oraz dla odbiorców przemysłowych z branży motoryzacyjnej, stoczniowej i meblarskiej, a także dla producentów stolarki otworowej.