Firma LIBET S.A. zajęła I. miejsce w konkursie „LAUR KLIENTA 2009” w  dwóch kategoriach: "Kostka brukowa" i "Dekoracyjna kostka brukowa", uzyskując tym samym złote godła Laur Klienta 2009!

dyplom.jpgTo druga nagroda dla naszej firmy – pierwsze Złote Godło zdobyliśmy w roku 2007, w kategorii „Producenci Kostki Brukowej”.

"Laur Klienta" to największy program konsumencki w kraju. Ogólnopolski sondaż, odpowiadający na jedno z podstawowych pytań: które produkty/usługi obecnie są liderami popularności w swojej grupie.

Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu są tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta. Ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci. Dlatego wartość godła jest bardzo znacząca, odzwierciedla tendencje występujące na rynku.

Przyznane godła nie tylko trafiają na opakowania produktów, można je spotkać na stronach internetowych firm-laureatów, w reklamach telewizyjnych, na banerach zewnętrznych, w folderach reklamowych etc.

Laur Klienta stał się potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie czy usłudze, formą jego zbiorowej rekomendacji.

W tegorocznej edycji konkursu brane były pod uwagę ogólnopolskie badania ankietowe (400 ankiet), które dostarczają informacji na temat znajomości danego produktu, marki bądź usługi.

Trzy kluczowe pytania zadawane ankietowanym były następujące:

  • Jakie zna Pan(-i) produkty/marki/producentów/firmy z kategorii x?
  • Który(-ą) z produktów/marek/producentów/firm uważa Pan(-i) za najlepszą?
  • Który(-ą) z produktów/marek/producentów/firm poleciłby(-aby) Pan(-i) innym osobom?