Godło „Odkrycie 2008” otrzymał klej do styropianu TYTAN EOS
- rewolucyjne rozwiązanie z zakresu budownictwa.

Konkurs o „Laur
Klienta” /„Laur Konsumenta” to prowadzone na szeroką skalę,
ogólnopolskie badania satysfakcji klientów. Ocenie poddawane są takie
kryteria jak: znajomość marki, jakość produktu oraz jego innowacyjność.
W kategorii „Odkrycie Roku” ocenie poddawane są produkty nowe lub
przeżywające renesans na polskim rynku. Organizatorem konkursu jest
Grupa Media Partner, lider krajowego rynku prasy wizerunkowej i
promocyjnej.

Innowacyjny klej do styropianu TYTAN EOS znacząco ułatwia prace budowlane i modernizacyjne budynków w zakresie ich ocieplania.
Został wyróżniony spośród wielu innych produktów, ponieważ nie tylko
istotnie skraca potrzebny na przyklejenie styropianu czas, ale także
nie wymaga użycia skomplikowanych narzędzi.

Unikalna formuła kleju TYTAN EOS sprawia, że jest on w porównaniu do standardowej zaprawy klejowej:

  • 7x łatwiejszy w zastosowaniu (nie wymaga profesjonalnych narzędzi)
  • 5x szybszy w zastosowaniu (twardnieje w znacznie krótszym czasie)
  • 3x mocniej skleja (jest wysoce odporny na czynniki  mechaniczne, związane z upływem czasu i wahaniami temperatur)

Konkurs Laur Klienta 2008 został
rozstrzygnięty w oparciu o badania popularności i rozpoznawalności
produktów oraz usług na polskim rynku, a także w oparciu o opinie
konsumentów. Jest to największy program konsumencki w kraju, pozwalający wyłonić co roku najpopularniejsze produkty i marki w prawie 300 kategoriach.

„Klej do styropianu TYTAN EOS, pojawił się jako nowość na polskim rynku zaledwie w maju 2008 roku. Jest nam niezmiernie miło, że w tak krótkim czasie produkt ten został doceniony przez klientów” – powiedział Andrzej Ulfig, Prezes Zarządu Selena SA.