Sieć sklepów meblowych ABRA, należąca do koncernu JD Group z RPA, po raz kolejny zdobyła tytuł Laur Konsumenta, potwierdzając tym samym swoją znaczącą pozycję w polskiej branży meblarskiej i dużą rozpoznawalność wśród konsumentów. Wyróżnienie Laur Konsumenta Grand Prix przyznano firmie za zajęcie po raz trzeci pierwszego miejsca w kategorii sieci sklepów meblowych.

Laur Konsumenta to największe, ogólnopolskie badanie satysfakcji klientów, które pozwala wyłonić najbardziej cenione i rozpoznawalne marki, produkty i usługi w kraju. Laureaci konkursu wyłaniani są na podstawie badań popularności i pozytywnej opinii klientów m.in. na temat znajomości produktów i usług na polskim rynku, a także przywiązania konsumenta do danej marki. Organizatorem programu jest Grupa Media Partner, wydawca dodatków gospodarczych do Rzeczpospolitej oraz Dziennika Gazety Prawnej.

- Jest nam niezmiernie miło, że po raz kolejny nasi konsumenci obdarzyli nas tak wielkim zaufaniem. To dla nas największe wyróżnienie – mówi Piotr Krzanowski, Prezes Zarządu ABRA S.A. – Na bieżąco badamy potrzeby naszych klientów i konsekwentnie dostosowujemy ofertę do zmieniających się trendów na rynku. Dlatego też otrzymane wyróżnienie utwierdza nas w przekonaniu nie tylko o słuszności obranej przez nas strategii ale przede wszystkim wzmacnia naszą wiarygodność w oczach konsumentów. Będziemy dokładać wszelkich starań, aby dalej spełniać oczekiwania naszych klientów – dodaje Krzanowski.

Sklepy ABRA odwiedza rocznie ponad 2 miliony klientów. Firma posiada blisko 80 sklepów w całym kraju i obsługuje ok. 5 procent rynku. W 2010 roku Abra obchodzi dwudziestolecie swojej działalności. W tym czasie otrzymała wiele prestiżowych nagród i wyróżnień branżowych, m.in.: Lider Rynku – Fabryki Mebli Forte S.A., czy Odkrycie Roku 2008. W roku 2008, w rankingu 10 sieci wchodzących w skład Grupy JD, Abra została uhonorowana tytułem Sieci Roku. Obecnie firma koncentruje się na tworzeniu własnej sieci franczyzowej i otwieraniu kolejnych sklepów własnych.

sklepy abra