OKNOPLAST-Kraków znalazł się w prestiżowym gronie najlepiej postrzeganych marek ogólnopolskiego zestawienia – Top Marka 2010. Ranking ten jest częścią największego obecnie w Polsce programu konsumenckiego – Laur Konsumenta.

W ocenie wzięto pod uwagę popularność marki wśród polskich konsumentów na przestrzeni ostatnich pięciu lat. OKNOPLAST-Kraków okazał się „topową marką” w kategorii „Wyposażenie budownictwa”.

top marka oknoplast- Wąskie grono zwycięzców zestawienia Top Marka 2010 stanowi potwierdzenie wagi i prestiżu całego przedsięwzięcia. To dla nas duży sukces – komentuje otrzymaną nagrodę Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST-Kraków. – Wyróżnienie jest tym bardziej cenne i prestiżowe, gdyż o jego przyznaniu decydują wyłącznie konsumenci, którzy na co dzień korzystają z naszych produktów – dodaje Grzegorz Filipek.

Program Laur Konsumenta jest największym projektem konsumenckim w kraju. Na podstawie ogólnopolskich badań wyłania on najbardziej cenne i popularne marki w określonych kategoriach. Organizatorem przedsięwzięcia, od listopada 2009 roku, jest Kowalski Pro-Media, wydawca „Rzeczy o Biznesie” – dodatku do dziennika „Rzeczpospolita”.