Grupa Kludi, po serii JOOP!, ponownie wkracza na rynek produktów luksusowych. Jako jedna z garstki firm na świecie otrzymała wyłączność na posługiwanie się logotypem czołowego producenta szlifowanego kryształu na świecie – firmy Swarovski. Już za kilka tygodni pojawi się pierwsza w Europie Wschodniej ekspozycja tej niezwykłej łazienki.

W projekcie można zobaczyć na przykład kryształowe uchwyty baterii oraz żyrandole. Projektanci łazienki odeszli od kątów prostych na rzecz ukośnych płaszczyzn charakterystycznych dla kryształów. Skośne cięcia widoczne są na wykonanej z kamienia (granitu lub wapienia) powierzchni ścian oraz kamiennej podłodze. Ukośnie względem siebie ustawione są także ściany kabiny prysznicowej.

Grupa Kludi i firma Swarovski z projektem kryształowej łazienki przygotowują się na podbój rynków międzynarodowych. Pierwsza prezentacja łazienki „The Swarovski Bathroom” w formie eventu odbyła się w Budapeszcie. Premiera łazienki miała również miejsce poza granicami Europy – w USA.

Już za kilka tygodni w Moskwie pojawi się pierwsza w Europie Wschodniej ekspozycja łazienki Swarovski. Kludi przymierza się do stworzenia ekspozycji w Polsce, ale czas i miejsce tego wydarzenia pozostają jeszcze tajemnicą.

Znane na całym świecie kryształy firmy Swarovski, wykorzystywane są w świecie mody, wyrobie biżuterii, produkcji oświetlenia, projektowaniu wnętrz oraz w kosmetyce.

Ze Swarovskim współpracowali tej miary artyści, co Salvador Dali czy Andy Warhol. Znane nazwiska kojarzone z kryształami to choćby: królowa Elżbieta II, Marilyn Monroe Maria Callas, Coco Chanel, DiorMarlena Dietrich, Faye Dunaway, Tina Turner czy Shirley Bassey.