W tegorocznej edycji konkursu „Laur Konsumenta” firma Rockwool Polska została nagrodzona złotym medalem „Laur Konsumenta 2010” oraz „Grand Prix 2010”. Wyróżnienia zostały przyznane w kategorii izolacje budowlane. To już szóste wyróżnienie w tym największym programie konsumenckim w Polsce. Produkty i marka Rockwool w programie „Laur Konsumenta” były również nagradzane tytułami „Top Marki” oraz „Odkrycia Roku”.

GRAND PRIX konsumenta 2010W programie „Laur Konsumenta” nagrody przyznawane są na podstawie ogólnopolskiego sondażu konsumenckiego. To właśnie klienci wskazują najlepsze ich zdaniem marki, usługi oraz produkty w poszczególnych kategoriach. Otrzymane wyróżnienia odzwierciedlają więc zaufanie, jakim klienci darzą przedsiębiorstwo i jego wyroby. W tym roku, w sondażu mogli wziąć udział również internauci, oddając swój głos za pośrednictwem komunikatorów lub korzystając z formularza zamieszczonego na stronie organizatora programu. Wyróżnienie „Laur Konsumenta 2010” dla marki Rockwool jest już szóstym w historii programu. Dlatego też, za wielokrotnie zdobyte w programie zaufanie klientów firma otrzymała w tym roku specjalne wyróżnienie, jakim jest tytuł „Grand Prix 2010”.

W ubiegłym roku, w programie „Laur Konsumenta” Rockwool Polska okazał się najwyżej cenioną marką zestawienia „Top Marka 2009”, zajmując pierwsze miejsce w kategorii „Budownictwo” i zdobywając tym samym godło „Top Marka 2009”.

Bardzo cieszą nas zdobyte nagrody, gdyż świadczą one o niezmiennym  uznaniu, jakim klienci, już od wielu lat, darzą firmę Rockwool Polska. Niezmiernie istotne jest również to, że wysoko oceniane są nowości produktowe Rockwool wprowadzane w ostatnim czasie na rynek. To potwierdza, że nasi klienci doceniają produkty gwarantujące energooszczędność, komfort i bezpieczeństwo ogniowe – mówi Jakub Dygas, Kierownik Działu Doradztwa i Komunikacji Rockwool Polska. Z tego względu mijający rok oceniam jako bardzo udany dla Rockwool Polska. Dziękując za zdobyte nagrody, zapewniam jednocześnie, że nadal będziemy pracować nad dostarczaniem klientom najlepszych rozwiązań do izolacji cieplnej, ogniowej i akustycznej ich domów -  dodaje Jakub Dygas.

„Laur Konsumenta/Klienta” jest największym w Polsce programem konsumenckim, prowadzonym od 2004 roku. Jego celem jest wyłonienie najbardziej popularnych produktów, usług i marek. Sondaż przeprowadzono za pomocą ankiet telefonicznych, jak również wzięto pod uwagę w podsumowaniu głosy oddane internetowo z całego kraju.