BUDMA 2010 w liczbach to 4 dni targów, ponad 1300 wystawców z 32 krajów i około 55 tysięcy odwiedzających. To także liczne spotkania, konferencje oraz konkursy. Wielu zwiedzających przyciągnęła prezentacja oferty firmy Röben.

(fot. Röben)

(fot. Röben)

Stoisko jednego z największych na polskim rynku producentów ceramiki budowlanej cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem inwestorów indywidualnych, którzy chętnie korzystali z możliwości porozmawiania z reprezentantami handlowymi firmy oraz bezpośredniego obejrzenia produktów. By to ułatwić, firma Röben zaprezentowała różne rodzaje dachówek, elementy dekoracyjne, takie jak sowy czy koty, oraz inne akcesoria dachowe, a także pełną ofertę cegieł i płytek klinkierowych, zarówno produkowanych w Polsce jak i importowanych.

Nie zabrakło również innych produktów firmy Röben – pustaków poryzowanych, kapturów na słupki, cegieł brukowych i płytek posadzkowych, które były integralną częścią stoiska. Zainteresowaniem odwiedzających cieszyły się także przedstawione na BUDMIE nowości – dachówki pulpitowe i dwie rodziny cegieł klinkierowych.

Wśród gości stoiska znaleźli się też architekci, dekarze oraz przedstawiciele handlowi firm budowlanych, dla których BUDMA to już tradycyjnie świetna okazja do wymiany branżowych doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów.

Na stoisku firmy przez dwa dni można było wziąć udział w warsztatach rzeźbienia w glinie – niezastąpionym surowcu budowlanym i tworzywie artystycznym. Pod okiem doświadczonych ceramików powstały oryginalne dachówki, naczynia i inne ceramiczne formy. Producent ceramiki zobowiązał się do ich wypalenia i przesłania artystom-amatorom.

(fot. Röben)

(fot. Röben)

Atmosferę na stoisku rozgrzała obecność jednego z najlepszych polskich siatkarzy, Piotra Gruszki. Poprowadził on konkursy sprawnościowe oraz quiz na temat siatkówki. Szczęśliwi zwycięzcy otrzymali liczne nagrody, wśród nich pamiątkowe zdjęcie ze zdobywcą trzeciego miejsca w plebiscycie na najlepszego sportowca 2009 roku.

BUDMA 2010 w liczbach to 4 dni targów, ponad 1300 wystawców z 32 krajów i około 55 tysięcy odwiedzających. To także liczne spotkania, konferencje oraz konkursy. Wielu zwiedzających przyciągnęła prezentacja oferty firmy Röben.

Stoisko jednego z największych na polskim rynku producentów ceramiki budowlanej cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem inwestorów indywidualnych, którzy chętnie korzystali z możliwości porozmawiania z reprezentantami handlowymi firmy oraz bezpośredniego obejrzenia produktów. By to ułatwić, firma Röben zaprezentowała różne rodzaje dachówek, elementy dekoracyjne, takie jak sowy czy koty, oraz inne akcesoria dachowe, a także pełną ofertę cegieł i płytek klinkierowych, zarówno produkowanych w Polsce jak i importowanych. Nie zabrakło również innych produktów firmy Röben – pustaków poryzowanych, kapturów na słupki, cegieł brukowych i płytek posadzkowych, które były integralną częścią stoiska. Zainteresowaniem odwiedzających cieszyły się także przedstawione na BUDMIE nowości – dachówki pulpitowe i dwie rodziny cegieł klinkierowych. Wśród gości stoiska znaleźli się też architekci, dekarze oraz przedstawiciele handlowi firm budowlanych, dla których BUDMA to już tradycyjnie świetna okazja do wymiany branżowych doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów.
Na stoisku firmy przez dwa dni można było wziąć udział w warsztatach rzeźbienia w glinie – niezastąpionym surowcu budowlanym i tworzywie artystycznym. Pod okiem doświadczonych ceramików powstały oryginalne dachówki, naczynia i inne ceramiczne formy. Producent ceramiki zobowiązał się do ich wypalenia i przesłania artystom-amatorom. Atmosferę na stoisku rozgrzała obecność jednego z najlepszych polskich siatkarzy, Piotra Gruszki. Poprowadził on konkursy sprawnościowe oraz quiz na temat siatkówki. Szczęśliwi zwycięzcy otrzymali liczne nagrody, wśród nich pamiątkowe zdjęcie ze zdobywcą trzeciego miejsca w plebiscycie na najlepszego sportowca 2009 roku.