Panele powinno się transportować zamkniętym samochodem, żeby nie były narażone na działanie wpływów atmosferycznych, jak deszcz czy mróz. Muszą podczas transportu leżeć na płaskim podłożu. Nie można ich kłaść np. w bagażniku na nadkolach, bo mogą się złamać w pół.

Pianka podkładowa będzie zwinięta jak wykładzina w rolę lub złożona w prostokąt. Nie musimy się martwić, jeżeli gdzieś pianka się przerwie, to nie przeszkadza przy układaniu.

Listwy przypodłogowe również należy transportować zamkniętym samochodem (listwy zrobione są głównie z MDF,”u, który łatwo przyjmuje wilgoć i się zniekształca). Wiąże to się niestety z wynajęciem samochodu, gdyż nie każdy jest na tyle długi, aby zmieściły się w nim listwy o długości 2,6m (standardowa długość). Jeżeli kupujemy panele i listwy jednocześnie to wszystko transportujemy oczywiście wynajętym samochodem, płaci się za przejechaną drogę, a nie za ilość towaru.