Firmy deweloperskie, konkurując ze sobą, proponują coraz więcej dodatków do mieszkań, zwiększając oczekiwania klientów. Deweloperskie oferty room- service znane są już w Krakowie i Warszawie, powoli wchodzą do Wrocławia.

Oferty z magnesem

apartament2.jpgJuż nie tylko lokalizacja i standard mieszkania mają znaczenie. Istotne jest  – jakie dodatkowe atrakcje zaproponował nam deweloper. Jednym z przykładów takich smaczków ofertowych są usługi room- service.

- Jest popyt na tego typu usługi u coraz młodszych ludzi – mówi Witold Sadowski z Deka Inwestycje, inwestor Hubska Centre z usługami room service – Przełom lat 80. i 90. był boomem tego pomysłu, który w swej pierwotnej wersji ograniczał się do budowania w Ameryce apartamentowców przeznaczonych dla samotnych ale bogatych emerytów.

Młodzi i zapracowani, którzy kilkanaście godzin dziennie pracują na komfort swojego życia, nie mają już czasu na pranie czy prasowanie albo na wyjazd na basen na peryferie miasta. Wszystko co im potrzebne muszą mieć na miejscu. Już nie tylko sauna czy przedszkole w kompleksie apartamentowców są istotne. Ważne jest czy znajdzie się blisko ktoś chętny do posprzątania mieszkania czy naprawienia usterek. Idealne osiedle to takie, z którego nie trzeba wychodzić, by załatwić większość spraw. I tego świadomość mają deweloperzy, którzy wymyślają ciągle nowe sposoby, żeby tylko dogodzić swoim klientom.