Podczas
targów Budma 2008 już po raz czwarty przyznane zostały tytuły Budowlana Marka
Roku. Tym razem wyboru dokonywali wykonawcy, oceniając w wywiadach prowadzonych
przez ASM-Centrum Badań i Analiz Rynku: jakość produktów (40% oceny), stosunek
jakości do ceny (30%) oraz częstotliwość stosowania (30%). Tytuł Budowlanej
Marki Roku w kategorii ,,kleje i fugi” zdobyła firma MAPEI Polska Sp. z o.o.

Jest
to efekt długofalowej polityki Grupy MAPEI, która rokrocznie inwestuje 5
procent swoich obrotów w prace badawczo-rozwojowe nad nowymi produktami i
technologiami oraz systematycznie zwiększa zaplecze infrastrukturalne. W
Polsce, zaledwie 4 lata po oficjalnym otwarciu fabryki w Gliwicach, MAPEI podwoiło
swoje moce produkcyjne. Sprzedaż firmy rośnie co roku w dwucyfrowym tempie, co
jest po części efektem konsekwentnej polityki popularyzowania wśród wykonawców
najnowszych technologii i systemowych rozwiązań budowlanych. Tylko w 2007 roku
w szkoleniach technicznych MAPEI wzięło udział ponad 12 000 polskich
glazurników. We wrześniu ubiegłego roku firma otworzyła profesjonalne centrum
szkoleniowe w Gliwicach, zaś w teren ruszył samochód szkoleniowy dla
wykonawców.

Mapei.jpg