Dyplom_rockwoolPodczas tegorocznych targów BUDMA w Poznaniu Rockwool Polska otrzymał główną nagrodę w konkursie Budowlana Marka Roku 2007 w kategorii Wełna Mineralna i Skalna. Wyróżnienie za szczególne osiągnięcia marketingowe na rynku materiałów budowlanych przyznane zostało na podstawie ogólnopolskich badań przeprowadzonych wśród firm wykonawczych z całego kraju.

Zbudowanie silnej marki – szczególnie w sektorze budowlanym, gdzie
panuje duża konkurencja – wymaga dużo czasu, zaangażowania i
regularnych, konsekwentnych działań. Niezbędna jest długookresowa
strategia rozwoju i jasno wyznaczone cele, a także otwarcie na potrzeby
klienta i dostosowanie do jego oczekiwań.

Rockwool, od początku działalności, przykłada dużą wagę do tworzenia
silnej marki w sektorze budowlanym. Firma buduje swój wizerunek nie
tylko dzięki wysokiej jakości produktom izolacyjnym, ale także poprzez
działania popularyzujące wiedzę na temat efektywności energetycznej
budynków.